Saturday 13 September 2014

Siri Kisah Frustasial

Untuk kali ini, aku selaku penulis yang suka dengan benda atau perkara yang pelik dan tak diterima dek akal atau senang cerita Abnormal, sesuai dengan tajuk blog ini nak buat siri sendiri. Siri kisah Frustasial. Nama tempat ini, aku yang reka sendiri. Aku gabungkan perkataan frust (tertekan) dan juga sial. Cerita-cerita dekat tempat ini, akan buat ramai orang terutama penduduk dekat sini, yang acah-acah pernah lalui frust dan rasa sial sebab lahir dan duduk dekat tempat ini.

Aku preview sikit beberapa tajuk yang aku akan sebarkan dekat korang dalam Siri Kisah Frustasial ini;

1. Senyum
2. The Bleeding Locker
3. People can lick too

Dah, cukup! Aku tak nak listkan macam-macam. Takut-takut ada yang tunggu sampai 'ada' yang datang teman dekat sebelah korang. Cukup untuk aku buat sikit pengenalan malam ini. 

No comments: